Regulamin programu lojalnościowego VIP
- Regulamin określa zasady działania Programu VIP dla klientów sklepu www.casno.pl
- Organizatorem Programu jest MajesticSport Sp. z o.o. , S.K, ul. Polska 7, 81-338 Gdynia
- Program VIP organizowany jest na terenie Rzeczypospilitej Polskiej i ma charakter jawny.
- Przystąpienie do programu jest dobrowolne.
WARUNKI UCZESTNICTWA
- Uczestnikiem Programu VIP może zostać osoba pełnoletnia, która jest zarejestrowana w sklepie www.casno.pl
- Uczestnikiem programu może zostać również osoba niepełnoletnia pod warunkiem wyrażenia zgody prawnego opiekuna tejże osoby.
- Uczestnik programu zobowiązany jest przestrzegać jego zasad pod rygorem wykluczenia. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia osoby z programu VIP bez podania przyczyny.
- W programie nie mogą brać udziału partnerzy handlowi, B2B, hurtownicy i inne osoby kupujące poza strefa detaliczną wyłącznie na fakturę imienną.
ZASADY PROGRAMU GIFT CLUB
- Aby wstąpić do klubu klient musi zarejestrować się i utworzyć konto na www.casno.pl
- Każdy klient który dokona zakupu za kwotę 10zł otrzyma w zamian na swoje konto 1 punktów.
- Wielokrotność wydanych 10 zł zwiększa ilość punktów o 1.
- Każde 10 punktów to 15zł do wydania w sklepie.
- Klient może wymienić punkty na dowolne produkty w sklepie z zakładki listy dostępnych produktów za punkty pod warunkiem posiadania odpowiedniej ilości punktów.
- Wymiana punktów na produkt odbywa się tylko i wyłącznie przy okazji kolejnych zakupów w sklepie.
- Jednorazowo można wymienić punkty na jeden produkt.
- Do każdego darmowego produktu zostanie doliczona opłata 1 zł.
- Punkty przyznawane są bezterminowo nie można wymieniać ich na gotówkę.
- W przypadku zamknięcia sklepu www.casno.pl z przyczyn niezależnych od organizatora punkty przepadają. Nie można ich wymienić na gotówkę.
- Klient otrzymuje również 5 punktów przy zapisie do Newslettera oraz za dodanie opinii o produkcie.
- Klient ma wgląd do ilości zebranych punktów na swoim koncie po zalogowaniu się w sklepie www.casno.pl w zakładce "moje konto" -> program lojalnościowy -> suma zebranych punktów.
- Klient może zobaczyć listę dostępnych produktów, które można wymienić za punkty po zalogowaniu się na swoje konto zna stronie www.casno.pl w zakładce "moje konto" -> program lojalnościowy ->Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty
REKLAMACJE
- O wszelkich nieprawidłowościach związanych z Programem VIP Uczestnik powinien informować sklep www.casno.pl
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. Sklep WWW.CASNO.pl będzie kierował się regulaminem przy rozpatrywaniu reklamacji.
DANE OSOBOWE
RODO
W związku z ustawą RODO informuję, że wszelkie dane jakie będą udostępniane przez Państwa do programu vip przechowuję w bezpieczny sposób, uniemożliwiający dostanie się do osób trzecich. Jednocześnie informuję, że przekazane mi przez Was dane (imię, nazwisko, numer telefonu, adres, email) wykorzystuję wyłącznie do wysłania Wam przesyłki oraz do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z Wami gdy jest to niezbędne do realizacji zamówienia. Szanuję Wasze dane, nie przekazuję ich nikomu i nie udostępniam.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MajesticSport Sp. z o.o. , S.K, ul. Polska 7, 81-338 Gdynia
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu wykonania umowy kupna-sprzedaży, której Pani/Pan jest stroną oraz w celu wysyłania informacji handlowych dotyczących naszej oferty.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres działania naszej firmy + okres wymagany przez polskie prawo tj. 5 lat od momentu zakończenia działalności gospodarczej
4. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
7. W zakresie określonym w pkt. 4) żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres kontakt@casno.pl lub pisemnie na adres podany w pkt. 1)
8. Więcej informacji znajdzie Pani/Pan na stronie dotyczącej polityki prywatności
Pragniemy zapewnić Panią/Pana, że dane przetwarzamy tylko i wyłącznie w zakresie dokonywanych zakupów w naszym sklepie oraz wysyłki informacji handlowych dotyczących produktów w naszej ofercie.
9. W celu realizacji umowy/wysyłki produktów sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów:
InPost Sp. z o.o.
ul. Malborska 130
30-624 Kraków
Jakie dane pobiera Sklep internetowy podczas rejestracji i dokonywania zakupów?
Sklep internetowy będzie od Państwa pobierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:
· nazwisko i imię,
· adres zameldowania na pobyt stały,
· adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania,
· adres poczty elektronicznej,
· numer telefonu.
Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach Witryny.
W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.
Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep WWW.casno.pl zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie i wnoszenia poprawek.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego